Dnešní pytlačení

13. 12. 2015

Včera jsme naplánovali dopolední rybaření. Budíček mi zvonil v 6. Hezky jsem si ho odložil s tím, že mě když tak vzbudí P. O 9 minut později už klepal na moje dveře a já vylítl jak šmudla.
Vyšel jsem ven sundat uschlé prádlo a okouknout počasí. Když jsem viděl, jak venku fouká, rozhodl jsem se pro 3 vrstvy. Dal jsem si termo prádlo, tepláky s mikinou a nakonec nepromokavé kalhoty a bundu. Před cestou jsme se pořádně nasnídali a vyrazili. Skoro celou cestu jsem spal, protože tři hodiny spánku v noci mi toho moc nedaly.
Když jsme přijeli na vytoužené místo, foukalo tam jako svině. V tomhle Zéland nikdy nezklame. Fouká úplně všude. Po chvilkovém uvažování a pár poryvech větru nám došlo, že situace je na hovno. P nabídl jet ještě dalších 10 km dál. Dojeli jsme na ústí řeky Harper river, které bylo však zakalené. Během cesty k ní jsme viděli pár dalších křišťálově čistých jezer. K jednomu z nich jsme se vrátili a našli si místo v závětří. Jinak bych tam umrzl. Asi takové tu máme léto.
Zde jsme si v klidu rozbalili věci, nahodili a otevřeli pivko. Hezky jsme se zakecali, když najednou prut Mistra P začal jet po zemi. Rychle podsekl háček a začal tahat. Bohužel ryba zaplula bůhví kam, kde se jí podařilo uvolnit háček. Vyměnili jsme nástrahu a čekali dál. Když najednou Mistr P podsekává rybu a začíná ji táhnout. Úspěšně jsme ji dopravili až na břeh. Byl to pstruh duhový, který měl 56 cm. K Vánocům bude dobrej, místo kapra.
Když už jsem se začínal nudit, přišlo další vzrůšo. Záběr na mé udici. To bych ovšem nebyl já, kdyby to nebylo něco extra. Když jsem nahazoval, koukal jsem na nástrahu, jak se hezky neudržela na háčku a letěla do p…. Jenže Mistr P koukal na splávek, který zmizel pod hladinou. Já už jen slyšel ,,záběr“ a podsekl ji s povoleným navijákem. Ryba se však udržela a začal boj. Jenže ta svině mi 2x vyskočila nad vodu a pak se vysmýkla z háčku. Smutný příběh. Byl to taky pstruh, ale potoční, minimálně 50 cm.
Včera jsme se domluvili, že okolo 12 budeme doma. Když už byla jedna, sbalili jsme věci a vyrazili domu.
Jenže přišel další zvrat. Po cestě jsme potkali dalšího mistra rybáře H. Překecal nás, ať jedeme s ním na další jezero, kde by nemělo tolik foukat. Jenže my v domnění, že budeme nejpozději ve 12 doma, jsme si nevzali nic k jídlu. Naštěstí H nás nakrmil čínskou polévkou a chlebem s paštikou. O půl hodiny později jsme už stáli a nahazovali na splávek. Nic jsme nechytli, tak jsme převázali na těžkou (kdy se návnada válí jen na dně). Taky nic. Nezbývalo nám nic jiného, než si dát další chleba s paštikou a navázat třpytky na udici. Párkrát jsme namotali a pochopili, že už to moc velkou budoucnost dneska nemá. V 6 večer jsme vyrazili domu. Okolo půl osmé jsme přijeli domu. Dohromady jsme projeli 321 km. Byl to super výlet a já konečně uviděl něco jiného než Christchurch. Díky, Mistře P.
K večeři jsem si dal jelení maso s osmaženými brambory na pánvi. Nepovedlo se mi ani jedno. Brambory úplně černé a maso gumové. Bylo mi jasné, že to musím sníst. Moc živin tělo dneska nedostalo. Napsal jsem blog a šel spát.

Auto jsem bohužel nevyřešil. Chlápek se mi neozval. Musím najít něco lepšího zítra.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )